AxA vol expressar el seu total rebuig a les paraules pronunciades per Esperanza Aguirre durant el dia d’ ahir. Creiem que manifesten no només un clar menyspreu pel treball dels arquitectes, sinó també una preocupant falta de criteri sobre el mon de l’arquitectura i la cultura en general, donat que l’ edifici en qüestió, l’ajuntament de Valdemaqueda, ha estat àmpliament reconegut tant a nivell nacional com internacional com un magnífic exemple d’arquitectura contemporània.
Categories
Recent Posts
Arxiu
More Posts

Premi Europeu de l'Espai Públic Urbà 2014Premio Europeo del Espacio Público Urbano 2014
Convocatòria oberta per als Premis Europeus de l’Espai Públic Urbà 2014. Data de tancament: 23 de gener de 2014 Aquest certamen biennal, organitzat pel CCCB juntament amb altres institucions europees, pretén reconèixer i fomentar la creació, recuperació o millora de l’espai públic.Convocatoria abierta para los Premios Europeos del Espacio Público Urbano 2014. Fecha de finalización: 23 de enero de 2014 Este certamen biennal, organizado por el CCB junto a otras instituciones europeas, pretende reconocer y fomentar la creación, recuperación y mejora del espacio público.
- 8 de enero de 2014
Una mirada muy clara y amplia | RCR (AxA)
En record d’Oriol Bohigas i Guardiola
- 15 de diciembre de 2021

“La arquitectura inteligente genera austeridad” | Llàtzer Moix
Publicat el 13 d’abril de 2014 a La Vanguardia Continuidad, investigación y compromiso con la sociedad y el conocimiento son las prioridades de Solano Benítez, joven arquitecto paraguayo de sorprendente obra y refrescante discurso.
- 24 de abril de 2014

RE-CICLES D’ARQUITECTURA
‘GENÈRIC’, SETENA TERTÚLIA DEL CICLE ‘ANADA/TORNADA: TRAJECTES, CONVERSES, ARQUITECTURA’ | 11/1/2018 | TRESPA DESIGN CENTER
- 29 de enero de 2021

Un nou gran Macba
El museu serà l’amo i senyor de la plaça dels Àngels i guanya 1.800 m² més d’espai expositiu
- 18 de julio de 2014

Entrega de guardons Premi Europeu d'Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic AADIPA
El proper divendres 12 de juny, a les 18h a la seu del COAC de Barcelona es donarà a conèixer la decisió del jurat de la 2a edició del Premi Europeu d’Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic AADIPA.
- 10 de junio de 2015

Cases La Savina: el desig de buscar els blaus
S’ha dit que aquest projecte de l’equip d’arquitectura dirigit per José Antonio Martínez Lapeña i Elías Torres (AxA), al qual es va afegir el també arquitecte Marc Marí Mayans, sembla un exercici de papiroflèxia
- 25 de agosto de 2019
Planificació urbana i ciutats sostenibles | Guim Costa i Calsamiglia
La cultura urbanística és cabdal per a la convivència i la salut de la ciutadania
- 10 de noviembre de 2022

ESTRUCTURA, desena trobada del cicle ‘Converses d’Arquitectura’
El proper dijous 21 d’abril a les 19h donem pas a la desena taula del cicle organitzat des d’Arquitectes per l’Arquitectura, al voltant de la temàtica ‘ESTRUCTURA’. La trobada serà a l’espai Barcelona Trespa Design Center, davant del Mercat del Born (c. de La Ribera, 5)
- 11 de abril de 2016

IDEES ARRAN D’AIGUA | CONVERSES
Converses en format Petxa-Kutxa, en torn al present i el futur del litoral barceloní, celebrades durant l’exposició ‘Arquitectures arran d’aigua’
- 14 de mayo de 2020