Vídeo del debat ‘Les ciutats que volem – Girona’

Vídeo del debat ‘Les ciutats que volem – Girona’

Organitzat per Arquitectes per l’Arquitectura i la Fundación Arquitectura y Sociedad

PODEU VEURE EL DEBAT AQUÍ

‘Les Ciutats que volem – Girona’ és un debat celebrat el 14 de juny al Centre Cultural La Mercè de Girona, comissariat per Josep Camps, i amb Narcís Sastre com a moderador.

Amb la participació de:

M. Anxo Fernández Lores, metge, polític. Alcalde de Pontevedra

José Morales, Doctor Arquitecte. Catedràtic ETSASevilla

Belinda Tato, Arquitecta. Prof. Harvard. Ecosistema urbano

Elisabet Capdeferro, Arquitecta. Boschcapdeferro arquitectura.

Joan Vicente, Doctor en Geografia. Prof: UDGirona

J.Maria Aguirre, Doctor en Dret. Prof: UDGirona


El programa es va iniciar dilluns 13 a les 19:00h. amb una conferència al Coac Demarcació de Girona a càrrec de l’arquitecte sevillà José Morales.


Amb la col·laboració de l’Ajuntament de Girona, el CoAC Demarcació Girona, la UdG, l’Escola Politècnica Superior i el Patronat de l’Escola Politècnica Superior.


Amb el patrocini de Salvi Lighting BarcelonaDurbanisFustes Garolera i Alumilux

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.