Categories
Recent Posts
Arxiu
More Posts

La Diagonal estrena el panot més intel·ligent i innovador
Amb motiu de les obres de reurbanització, l’Ajuntament de Barcelona ha decidit canviar la pavimentació de l’avinguda
- 14 de octubre de 2014

Millor nua que vestida | Llàtzer Moix
Un castell, una església, un parlament, un palau de justícia o un museu són construccions en les quals l’arquitecte sap com actuar (i fins i tot com sobreactuar); en les quals, a més de donar resposta a un programa funcional, pot ressaltar el seu significat social.
- 20 de junio de 2016

Polièdric Bohigas | Blanca Cia
Publicat el dijous, 12 de juny del 2014, a EL PAÍS L’arquitecte i humanista condensa a ‘Refer la memòria’ la seva vida i mig segle XX a Catalunya
- 12 de junio de 2014
Arquitectes per l’Arquitectura celebra el seu segon aniversari amb una festa al Pavelló Mies van der Rohe
Arquitectes per l’Arquitectura va celebrar el passat dijous el seu segon aniversari amb una festa al Pavelló Mies van der Rohe, a la que van assistir, a més d’arquitectes socis i amics de l’associació, representants de diversos àmbits de la política i de les institucions, com Antoni Vives, tercer tinent d’Alcalde, Vicente Guallart, arquitecte en cap, o Giovanna Carnevali, directora de la Fundació Mies van der Rohe.
- 14 de octubre de 2013

Elogio del pacto Macba-CAP
El acuerdo facilita además la recuperación para la ciudad del edificio racionalista de Sert
- 25 de noviembre de 2019

Foros ESARQ-UIC 2014: Transformations. A matter of things and origins
Comienza el ciclo de Foros 2014 en la ESARQ-UIC, un ciclo de tres años con el título Transformations, a matter of things and origins.Comienza el ciclo de Foros 2014 en la ESARQ-UIC, un ciclo de tres años con el título Transformations, a matter of things and origins.
- 31 de enero de 2014

Exposición muestra contribución del exilio español a la arquitectura mexicana
Publicat el divendres 25 d’abril del 2014 a La Vanguardia Se presentará del 14 de mayo al 3 de agosto en el Palacio de Bellas Artes de la capital mexicanaPublicado el viernes 25 de abril del 2014 en La Vanguardia Se presentará del 14 de mayo al 3 de agosto en el Palacio de Bellas Artes de la capital mexicana
- 3 de mayo de 2014

El sentit de l’arquitectura | Joaquim Nadal i Farreras
En el marc d’una materialització arquitectònica hi ha un context urbà o rural, amb connotacions urbanístiques, amb requeriments administratius i amb propostes d’ordenació territorial
- 27 de julio de 2023
