‘Estructuras, un hilo, una flor’ de Cristina Sin

‘Estructuras, un hilo, una flor’ de Cristina Sin

GALERIA H2O  del 12 al 21 de juny de 2024

En aquesta mostra, la intenció de l’artista és generar un entorn poètic i sensual, explorant les similituds i relacions entre les formes, reflexionant sobre el nostre vincle amb la natura en un context en què, massa sovint, vivim en sistemes tancats que ens aïllen d’ella. És un camí artístic, una expressió senzilla per a un diàleg reposat orientat cap a la tranquil·litat.

En l’actualitat, cadascun de nosaltres tira del seu propi fil, una teranyina alimentada en moltes ocasions per les pors i la lluita per connectar amb els altres. Aclaparats per la situació actual, complexa i angoixant, tenim encara més ganes de redescobrir el punt de partida de les nostres identitats: la natura, l’amor, el plaer i els altres.

L’artista proposa un espai alternatiu que ens recordi que el nostre esperit és capaç de crear el seu propi entorn i triar el que nodreix i dona sentit a la seva vida, fent ús d’una estètica basada en el simbolisme de la sensualitat, reflectint la nostra connexió amb allò viu, el món sensible, el nostre propi cos i la societat.

“La meva investigació se centra en una interpretació del nostre potencial per a fer-nos el bé, una declaració forta i assertiva de valors positius a través d’una estètica no violenta.

Estructures, un fil, una flor adopta la forma d’un viatge ple de descobriments i emocions que aconsegueixen un cert equilibri davant la nostra fragilitat. Cada obra puntua un estat d’ànim apaivagat però fràgil, i actua com a connector entre l’espectador i la seva naturalesa profunda i senzilla.


Cristina Sin
(Barcelona, ​​1963)

Va estudiar art a l’escola Eina i disseny gràfic a l’escola CIC, totes dues a Barcelona.


Va treballar al món de la moda amb Antonio Miró i com a dissenyadora publicitària.
 Els seus treballs més importants van ser la col·lecció “Elogi” per a la firma Cerabella, seleccionada per a la botiga Moma de Nova York.
 Posteriorment va dirigir una col·lecció d’espelmes amb arquitectes i dissenyadors anomenada ArtCollection.

Va començar a treballar amb el grup de restaurants Tragaluz, decorant amb espelmes i més tard amb adorns florals per a diversos restaurants i esdeveniments.
També va exposar “Il·lusions òptiques”, un muntatge de paper, fil i flors per a la galeria Hipòtesi de Barcelona.
Un canvi radical la va portar a viure a París, on va començar a treballar com a il·lustradora digital. Aquesta nova experiència li va permetre col·laborar amb la revista LvR i fer projectes per a altres publicacions com la revista L’Obs, el Magazine de La Vanguardia i el projecte The Barcelonian. Actualment viu entre Sète, al sud de França, i Barcelona, ​​on continua la seva investigació com a artista.


Galeria H2o, Verdi, 152, 08012 Barcelona