Més de 400 arquitectes fan una crida a votar el 9-N

Més de 400 arquitectes fan una crida a votar el 9-N

Publicat el dimecres, 29 d’octubre de 2014 a EL PUNT AVUI

REDACCIÓ | Quatre-cents trenta arquitectes han signat fins ara un manifest en el qual fan una crida a la societat catalana perquè voti el pròxim 9 de novembre, “malgrat totes les limitacions”. El manifest, que es va llegir ahir públicament a la seu barcelonina del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, insta els catalans a “expressar-se democràticament”. Entre els signants hi ha noms com ara els d’Oriol Bohigas, Jordi Badia, Quim Larrea, Lluís Domènec, Carme Pigem, Enric Sòria, Beth Galí, David Mackay, Josep Benedito o Carles Ferrater.

El manifest insisteix en la necessitat de “poder decidir plenament les polítiques d’habitatge i d’equipaments, l’assignació de recursos per a infraestructures, les estratègies energètiques o de comunicació de Catalunya”. Dins del sector cultural, també han elaborat manifestos a favor del dret a decidir els artistes visuals, els poetes i els escriptors.

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.