El proper dijous 6 de juny a les 20:00 a la sala de juntas del Círculo de Bellas Artes de Madrid, es presentarà el llibre La Nueva Villa Getty, de Machado and Silvetti Associates. La introducciò anirà a càrrec de Juan Miguel Hernández León, Francisco Mangado (AxA), Luis Fernández-Galiano i Rafael Moneo.
Categories
Recent Posts
Arxiu
More Posts

MANERES DE FER | ELS SOCIS D’AXA CONSTRUEIXEN: SERGI BALAGUER
EDIFICIO DE VIVIENDAS ARCHIE LIVING 2022
- 29 de mayo de 2023

Programació definitiva: Seminari 'Arquitectura al Paisatge Pirinenc'
El seminari Arquitectura al Paisatge Pirinenc és a punt per començar el dia 23 de juliol, amb la inauguració del Conseller de Cultura el Sr. Santi Vila i el President de la Diputació de Lleida el Sr. Joan Reñé. La cloenda, desprès d’una setmana intensa amb estudiants, professors, conferenciants i actes paral·lels, tindrà lloc el divendres 29 de juliol al vespre, amb la presencia del Conseller de Territori i Sostenibilitat el Sr. Josep Rull.
- 14 de julio de 2016
AxA viatja al subsòl
Versión original subtitulada en castellano aquí El passat dissabte 29 de setembre Arquitectes per l’Arquitectura va portar a terme una visita guiada a les estacions de metro de les línies 9 i 10.
- 4 de octubre de 2012

Exposición "Un Zodíaco" | Juan Navarro Baldeweg
A raiz del reciente Premio Nacional Arquitectura 2014 recibido por Juan Navarro Baldeweg, os recomendamos que vayais a ver la exposición «Un Zodíaco» de Juan Navarro en el Museo ICO de Madrid.A raiz del reciente Premio Nacional Arquitectura 2014 recibido por Juan Navarro Baldeweg, os recomendamos que vayais a ver la exposición «Un Zodíaco» de Juan Navarro en el Museo ICO de Madrid.
- 25 de noviembre de 2014

Premis a iniciatives que milloren la qualitat de vida dels ciutadans | Ajuntament Barcelona
El projecte per clausurar l’abocador de Gorai, el més gran de l’Índia, s’endú el City to City Barcelona FAD Award.
- 10 de julio de 2014

A punts, (interiors) | ETSAB
Moisés Gallego in memoriam (por Enrique Granell) 2020 09 03
- 5 de septiembre de 2020

Barcelona y el problema de la vivienda | Josep Maria Montaner
Se ha de aplicar una política capaz de sumar voluntades colectivas y afrontar las necesidades desde múltiples frentesSe ha de aplicar una política capaz de sumar voluntades colectivas y afrontar las necesidades desde múltiples frentes
- 17 de julio de 2014

MANERES DE FER | ELS SOCIS D’AXA CONSTRUEIXEN: ALBERT DE PINEDA (PINEARQ)
BIBLIOTECA DE COSLADA, MADRID 2008 – 2013
- 7 de noviembre de 2019

