Galeria Santa & Cole | 26 de noviembre a las 18:30
Galeria Santa & Cole, Enric Granados, 68
Galeria Santa & Cole, Enric Granados, 68

Fuente: Scalae Fotografía: © Pegenaute La edición 2013 del premio internacional YAYA, de Autodesk, para Jóvenes arquitectos ha sido para el estudio Camps & Felip, titulares de una de las primeras monografías publicadas en la colección internacional de ebooks de scalae.Fuente: Scalae Fotografía: © Pegenaute La edición 2013 del premio internacional YAYA, de Autodesk, para Jóvenes arquitectos ha sido para el estudio Camps & Felip, titulares de una de las primeras monografías publicadas en la colección internacional de ebooks de scalae.
Dimecres 20 de juliol a les 9:30h, l’urbanista i assessor de ciutats Greg Clark oferirà la xerrada “Perspectives de futur de les àrees metropolitanes en matèria de desenvolupament social i econòmic”
‘PIEL’, NOVENA TERTÚLIA DEL CICLE ‘ANADA/TORNADA: TRAJECTES, CONVERSES, ARQUITECTURA’ | 22/2/2018 | SEVILLA

REHABILITACIÓ DEL CASTELL DE MONTJUÏC 2009 – 2018

Publicat el divendres, 13 de juny del 2014, al Diari de Girona La fortalesa de Nègrepelisse, del segle XIII, ha estat transformada en un equipament per a la creació contemporània

Dimecres 21 de juny a les 19:00h. | La Capell, Plaça Nova 5

Article d’Esteve Bonell, soci d’AxA

En aquesta novena edició del festival, es vol reflexionar sobre la importància de l’experiència arquitectònica en l’aprenentatge de l’arquitectura i la necessitat de traspassar el límit de la façana per comprendre l’espai construït. S’ha canviat gràficament l’aparença de sis edificis icònics de les sis ciutats que hi participen aquest any, amb vestits d’un altre estil o funció.

CABANA DE PASTOR A SALAU, ALT ÀNEU 2016

Durant el primer semestre de 2015 el FAD programa un conjunt d’actes per conèixer i debatre al voltant d’objectes i conceptes que a través del disseny promouen, instiguen, alimenten o detonen la transformació social. La propera sessió serà el dijous 4 de juny