WORKFLOWS THAT MATTER | MATTER BARCELONA

WORKFLOWS THAT MATTER | MATTER BARCELONA

OS PRESENTAMOS LA ENTREVISTA REALIZADA POR MATTER BARCELONA AL ESTUDIO DE ARQUITECTURA OAB (AXA)

Cuarta entrega de la serie WORKFLOWS THAT MATTER

En la entrevista que presentamos, realizada al estudio de arquitectura OAB , Carlos Ferrater y Lucía Ferrater nos revelan detalles sobre su manera de trabajar, su concepción sobre el trabajo del arquitecto y sobre sus procesos de materialización.
En la entrevista nos hablan de su compromiso mediante la arquitectura, con la sociedad, el lugar y su tradición cultural entre otras cosas.

Para acceder a la entrevista completa, haz click AQUI

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.