Recordeu que fins el 7 d’abril podeu enviar les vostres fotografies.
Recordeu que fins el 7 d’abril podeu enviar les vostres fotografies.

‘BALEAR’, PRIMERA TERTÚLIA DEL CICLE ‘CONVERSES D’ARQUITECTURA’ | 3/12/2015 | TRESPA DESIGN CENTER

“Totes les ciutats corren el perill que els centres quedin deshabitats i descompensats i s’especialitzin en activitats. Això és dolent per a les ciutats, però si està controlat potser no ho és tant. Crec que Barcelona és una ciutat prou conscient de si mateixa, el seu urbanisme és molt acurat, és responsable i sempre està alerta”

El concurs vol contribuir a la innovació i el desenvolupament de la ciutat. Els quatre projectes finalistes tenen un vessant social

A continuació, el vídeo de la tercera de les trobades del cicle, amb Arquitectura G, Guillermo Santomà i Cristian Cirici, moderats per l’Omar Ornaque

Filmat i dirigit pel seu fill, el documental fa una ullada a l’esperit creatiu de Koolhaas. DOCUMENTAL – ARQUITECTURA IAAC (Pujades, 102. Barcelona) +info

El pasado 4 de mayo se inauguró en la Sala de Exposiciones de la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de Valencia la exposición sobre la obra de Javier García-Solera. Se podrá visitar hasta el 28 de este mes.

Raquel Lacuesta i Xavier González congreguen en un llibre prop d’un centenar d’edificis d’interès arquitectònic i artístic que han desaparegut de l’Eixample

Los costes, las normativas o la estética han contribuido a la pérdida de las terrazas, cotizadas en el confinamiento

Su edificio en Medellín es un símbolo de la transformación delpaís. Pero él no cree en los arquitectos estrella, sino en los que inducen a relaciones entre vecinos.

Mirando por la ventana del tren cuesta imaginarse esta tierra como virgen: hoy es una prostituta vieja. No hay equilibrio entre el territorio y su uso.