ARQUITECTURES ARRAN D’AIGUA | EXPOSICIÓ VIRTUAL

ARQUITECTURES ARRAN D’AIGUA | EXPOSICIÓ VIRTUAL

Una visita virtual a l’exposició del mateix nom, organitzada per la Fundació Mies van der Rohe i Arquitectes per l’Arquitectura i que va tenir lloc recentment al Museu Marítim de Barcelona

Exposició virtual: Arquitectures arran d’aigua. Una capbussada a l’arxiu del Premi d’Arquitectura Contemporània de la Unió Europea – Premi Mies van der Rohe

Una visita virtual a l’exposició del mateix nom, organitzada per la Fundació Mies van der Rohe i Arquitectes per l’Arquitectura i que va tenir lloc recentment al Museu Marítim de Barcelona. Una nova manera de poder capbussar-se en els espais portuaris que constitueixen un dels territoris on la transformació de la ciutat europea contemporània s’ha mostrat amb més intensitat. Una selecció de 68 obres de l’Arxiu de l’EU Mies Award que narra amb imatges i textos, les particulars històries d’aquestes arquitectures que construeixen nous espais de relació de la ciutat amb l’aigua.

Fes la teva visita aquí

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.