‘DIÀLEGS CONSTRUCTIUS’, AMB ELS ARQUITECTES EN CAP DE BARCELONA,

‘DIÀLEGS CONSTRUCTIUS’, AMB ELS ARQUITECTES EN CAP DE BARCELONA,

Vídeo de la sessió organitzada per AxA el dia 18 d’abril al Recinte Modernista de Sant Pau

Aquest col·loqui organitzat per Arquitectes per l’Arquitectura es va celebrar amb la participació dels 4 arquitectes en cap de l’Ajuntament de Barcelona dels darrers anys, Xavier Matilla, actualment en el càrrec, Vicente Guallart, Oriol Clos, i Josep Acebillo. Amb ells es va parlar de Barcelona, la seva situació, encerts i projectes de futur, mancances i coses a millorar, etc. El moderador del debat va ser Llàtzer Moix, periodista i adjunt al director del diari La Vanguardia.

VÍDEO

Acte organitzat amb la col·laboració de


Amb el patrocini de Doca, Figueras, Greico i OIC Penta

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.