Inscripcions obertes el 7 de gener
Benvolguts i benvolgudes,
Ja tenim les bases dels Premis FAD d’Arquitectura i Interiorisme, del Premi FAD de Pensament i Crítica i dels Premis FAD Internacionals 2025.
Les podeu descarregar AQUÍ
Benvolguts i benvolgudes,
Ja tenim les bases dels Premis FAD d’Arquitectura i Interiorisme, del Premi FAD de Pensament i Crítica i dels Premis FAD Internacionals 2025.
Les podeu descarregar AQUÍ

El passat 4 de març, AxA va enviar la carta “Per una millora dels Concursos d’arquitectura” a un total de 142 entitats públiques i Ajuntaments que convoquen concursos a Catalunya.

Catedràtic a Gènova, va formar part de l’IAAC i va dirigir la revista ‘Quaderns d’Arquitectura i Urbanisme’

En aquesta 19ª publicació d’Entre l’Agressió i l’Oblit, comptem amb una reflexió d’AMOO (Aureli Mora + Omar Ornaque) sobre el Pont Industrial per a Mercaderies i Serveis de la ‘Camy-Nestlé’ (1991-1994) d’Enric Miralles, situat a la Carretera de la Llobatona, 18 (Zona Industrial Centre) de Viladecans. L’edifici es troba mutilat, i a la part que es manté s’hi ubica una sala polivalent.

Publicat el 12 de Desembre de 2013 a El País – CULTURA Arquitectos, críticos e historiadores critican el proyecto de Museo de Arte, Arquitectura y Diseño que el argentino Emilio Ambasz quiere construir frente al Museo del PradoPublicado el 12 de Diciembre de 2013 en El País – CULTURA Arquitectos, críticos e historiadores critican el proyecto de Museo de Arte, Arquitectura y Diseño que el argentino Emilio Ambasz quiere construir frente al Museo del Prado

Cicle de tres sessions per abordar el tema del turisme a Barcelona segons el punt de vista dels arquitectes, des del seu bagatge disciplinari. El turisme no és un problema ni una oportunitat, és un repte que cal entendre per assolir millor la tasca que els pertoca: fer ciutat.

18 de febrer a les 12:00 h. | Sala d’Actes de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB)

ESBOZOS DE UN TROZO DE VIDA | JULIOL 2020

Neichel i La Dama engrosseixen la llista de clàssics que han anat desapareixent, mentre que alguns locals mantenen o han recuperat l’antiga esplendor

Publicat el dijous, 12 de juny del 2014 a EL PAIS L’arquitecte està a favor de la consulta,”tot i que la gent votarà amb poc coneixement” Polièdric Bohigas
Arquitecte urbanista, fundadora juntament amb Lluís Domènech de B01 Arquitectes, i sòcia d’AxA