Primera conferència del cicle 'Barcelona Supermodel: Arquitectura i Turisme': Patrimoni i Turisme

Primera conferència del cicle 'Barcelona Supermodel: Arquitectura i Turisme': Patrimoni i Turisme

Demà dimarts a les 19:00h a la Sala Oriol Bohigas de l’Ateneu Barcelonés, primera conferència del cicle de tres sessions per abordar el tema del turisme a Barcelona segons el punt de vista dels arquitectes, des del seu bagatge disciplinari. Durant el mes d’abril, els dies 21 i 28, es celebraran a l’Ateneu Barcelonés la resta de conferències del cicle coordinadt per l’Alessandro Scarnato i organitzat des d’Arquitectes per l’Arquitectura. La programació, per dies, serà la següent:

Dimarts 14 d’abril, 19 h

sala Oriol Bohigas Patrimoni i turisme

– Itziar González, arquitecta i activista
– Xavier Guitart, arquitecte
– Juanjo Lahuerta, cap de Col·leccions del Museu Nacional d’Art de Catalunya
– Saida Palou, doctora en Antropologia Social, professora de la Universitat de Girona

Dimarts 21 d’abril, 19 h

sala Oriol Bohigas Espai urbà i turisme

– Josep Bohigas arquitecte, BOPBAA
– Pere Buil, Vora Arquitectura
– Antonio Pizza, professor de Història de la Arquitectura, ETSAB
– Lluís Rabell, president de la FAVB

Dimarts 28 d’abril, 19 h

sala Oriol Bohigas Dissenyar el turisme?

– Eduard Bru, arquitecte a BLSBCN
– Albert Civit, gerent d’Hàbitat Urbà de l’Ajuntament de BCN
– Albert Recio, professor d’economia del treball, UAB
– Maria Rubert de Ventós, catedràtica d’Urbanisme, ETSAB

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.