Debat sobre la Barcelona del futur: “El paisatge com a equipament urbà"

Debat sobre la Barcelona del futur: “El paisatge com a equipament urbà"

Aquest dijous dia 25 de juliol a les 19:00h, a la Sala Gran del DHUB, tindrà lloc la inauguració de l’exposició de projecte final de carrera de l’ESARQ al voltant del concepte de Diagonal Verda i la taula rodona “Una reflexió sobre la Barcelona del futur: el paisatge com a equipament urbà“. En el debat participaran Jordi Badia (AxA), Eduard Bru (AxA), Albert Civit, Jordi Garcés (AxA), Margarita Jover, Miquel Lacasta i Carles Llop.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.