Debat sobre la Barcelona del futur: “El paisatge com a equipament urbà"

Debat sobre la Barcelona del futur: “El paisatge com a equipament urbà"

Aquest dijous dia 25 de juliol a les 19:00h, a la Sala Gran del DHUB, tindrà lloc la inauguració de l’exposició de projecte final de carrera de l’ESARQ al voltant del concepte de Diagonal Verda i la taula rodona «Una reflexió sobre la Barcelona del futur: el paisatge com a equipament urbà«. En el debat participaran Jordi Badia (AxA), Eduard Bru (AxA), Albert Civit, Jordi Garcés (AxA), Margarita Jover, Miquel Lacasta i Carles Llop.

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.