RE-CICLES D’ARQUITECTURA

RE-CICLES D’ARQUITECTURA

MEMÒRIA, PRIMERA TERTÚLIA DEL CICLE ‘EAST COAST/WEST COAST: ARQUITECTURA ENTRE BARCELONA I LISBOA’ | 27/10/2016 | TRESPA DESIGN CENTER

Comencem el cicle ‘EAST COAST/WEST COAST: ARQUITECTURA ENTRE BARCELONA I LISBOA’, organitzat per Arquitectes per l’Arquitectura amb el suport de TRESPA, amb el video de la primera sessió al voltant de la temàtica ‘MEMÒRIA’.

Hi participen l’arquitecte portugués João Luis Carrilho da Graça i els catalans David Closes i vora arquitectura. Els tres estudis, en algun moment de la seva carrera, han hagut de fer front a arquitectures pasades, ja sigui per recuperar-les museitzant-les o per tornar a donar l’ús pel qual van ser projectades inicialment. Cada ponent disposa de 20 minuts per explicar els seus projectes.

Modera la taula Enric Llorach, doctor arquitecte, que ajudarà a abordar l’ampli ventall d’acepcions que fan referència a la memòria, tant de manera indivual com col·lectiva.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.