Conferència de Picharchitects | 6 de juny

Conferència de Picharchitects | 6 de juny

‘¿Y si los edificios fueran bancos de materiales?’

En el marc de les activitats complementaries al Màster d’Arquitectura Hospitalària Nou Clínic, us convidem a la conferència Felipe Pich-Aguilera i Antonio Batlle (Picharchitects), que tindrà lloc divendres 6 de juny a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut.


Entrada lliure | 6 de juny a les 10:00h. | Aula 14 | planta 4 | Casanova, 143


Picharchitects és un despatx d´arquitectura amb un enfoc internacional i amb la seva seu principal a Barcelona.
Felipe Pich-Aguilera Baurier i Teresa Batlle Pagès van fundar l’estudi l’any 1986. L’any 2012 es va iniciar una nova etapa, on es van incorporar arquitectes de nova generació.
Han desenvolupat projectes d’arquitectura, obres i planejament en l’àmbit privat i el públic, amb l’objectiu d’aportar tecnologia i innovació en la construcció i la sostenibilitat.


Màster d’Arquitectura Hospitalària Nou Clínic de Barcelona


El Màster d’Arquitectura Hospitalària Nou Clínic compta amb la col·laboració de